حبیب‌الله صادقی در ایسنا: بعد از ۴۰ سال موزه انقلاب نداریم!

حبیب‌الله صادقی در ایسنا: بعد از ۴۰ سال موزه انقلاب نداریم!

دبیرکل جشنواره هنر مقاومت با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران گفت:

🔹بعد از ۴۰ سال هنوز نتوانسته‌ایم موزه انقلاب را به‌صورت یک موزه جدی درست کنیم. همان‌طور که یک دوره، شهرداری فکر کرد هنر والا را در موزه امام علی (ع) تجمیع کند، از آقای قالیباف می‌خواهیم همین اندیشه را درباره‌ موزه انقلاب داشته باشد.

🔹هنرمندان معاصر ما در ۱۰ سال گذشته توانستند نظر جهانیان را به خود جلب کنند.

🔹در فروش‌های جهانی، هنر تجسمی توانست جلوه جهانی خود را با عظمت و کیفیت دنبال کند.

🔹ما هنرمندان طراز اولی داریم که کارشان در جهان معاصر قدر و قیمت دارد آثار آن‌ها را به خوبی می‌خرند.

🔹هنرمند نمی‌تواند با یک بلندگو دستی دنبال کارش بدود و آن را تأویل کند. او باید خلق کند و بقیه کارها برعهده‌ی وجدان اجتماعی و رسانه است که اندیشه هنرمند را جاری و ساری کند.

isna.ir/news/95040112805
www.lashkar27.ir
🍀
@lashkar27
https://telegram.me/joinchat/B_H2lgjGdy--Ai2drX1dUg
🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃