⭕️📝.. 🔸دوگانه‌ی انقلابی‌گری/ اشرافی‌گری و تخلیه انرژی یاران انقلاب

⭕️#یادداشت_میهمان📝

🔸دوگانه‌ی انقلابی‌گری/ اشرافی‌گری و تخلیه انرژی یاران انقلاب
✍#مهدی_عسگری


▫️دو جریان "انقلابی" و "اشرافی" هرچند از گذشته در کشور حضور داشته اند درعین حال چندی است که این دوگانه‌‌ی واقعی، درحال بروز و ظهور جدی در سپهر سیاسی کشور است و آرایش سیاسی درحال عبور به یک مرحله جدید و تعیین کننده است.

▫️نکته مهمی که این نوشته‌ی کوتاه می‌خواهد به آن اشاره کند نقطه‌ی آماجی است که در این تقابل، برای تضعیف جبهه انقلاب هدف‌گذاری شده است و آن "تخلیه انرژی یاران انقلاب" است.

🔹تحرکات جدی برای ایجاد افتراق و اختلاف و درگیری بین نیروهای انقلابی (که تا حد زیادی با کناره‌گیری رئیس جمهور سابق از انتخابات آتی فعلا آرام گرفت)

🔹تخریب چهره‌های مطرح این جریان از جمله چهره‌های سیاسی، فرهنگی، دینی و... که به شدت در دستور کار قرار گرفته؛

🔹طرح عدم وجود مهره‌های جایگزین و مقبول برای حضور منسجم در صحنه انتخابات آتی؛

🔹ایجاد شکاف با دامن‌زدن به اختلافات جزئی و معمولی در بین طیف‌های انقلابی باهدف عدم یکپارچگی و ازهم گسیختگی جبهه‌ی انقلاب؛

🔹بزرگ‌نمایی نقدها و نقص‌های برخی مدیران منتسب به اصولگرایی، درکنار کوچک‌نمایی همان نواقص و ضعف‌ها در جریان مقابل (مانند موضوع حقوقهای نجومی و املاک شهرداری)

🔹سرگرم کردن جبهه فکری انقلاب به موضوعات فرعی و حاشیه‌ای،

موارد فوق برخی از شواهد و قرائن این هدف‌گذاری است که احتمالا در آینده تشدید نیز خواهد شد.

▫️هدف از این "تخلیه‌ی انرژی" کاهش توان، ایجاد ناامیدی و عدم تحرک برای حضور اثرگذار و جدی در صحنه رقابت‌های سیاسی آتی است تا صحنه‌ی رقابت به رویارویی یک جریان "با دستان خالی" دربرابر یک رقیب "از پیش باخته" تبدیل گردد!

#نقل_از_کانال: رویش-rouyesh1@

—-------------------------------—

🆔 @behruzfakhr
https://telegram.me/tamadone_novine_islami