نام نمی‌برم، چون باعث سوء‌تفاهم و حاشیه می‌شود، اما در بازار نشر ایران فردی داریم که انتشار مجموعه‌هایی را سرپرستی کرده و هر چند س

نام نمی‌برم، چون باعث سوء‌تفاهم و حاشیه می‌شود، اما در بازار نشر ایران فردی داریم که انتشار مجموعه‌هایی را سرپرستی کرده و هر چند سال یک بار این مجموعه‌ها را زیر بغل می‌زند و از فلان مؤسسه‌ی نشر به آن یکی مؤسسه می‌برد و چاپ می‌کند!
البته ایراد از این فرد گران‌قدر نیست، ایراد از برخی ناشران ماست که الفبای عقد قرارداد را نمی‌دانند و سرمایه‌های مادی و معنوی خودشان و همکاران نویسنده و مترجمشان را به خطر می‌اندازند. در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که یک کتاب یا یک مجموعه هر چند سال یک بار دست یک ناشر بیفتد و انتشار آن منوط به قهر و آشتی سرپرست مجموعه باشد.
@Virastaar