در «غلط ننویسیم» ابوالحسن نجفی آمده که کلمه‌ی «نوین» غلط است چون «نو» صفت است و نیاز به «ین» صفت‌ساز ندارد

در «غلط ننویسیم» ابوالحسن نجفی آمده که کلمه‌ی «نوین» غلط است چون «نو» صفت است و نیاز به «ین» صفت‌ساز ندارد

در «غلط ننویسیم» ابوالحسن نجفی آمده که کلمه‌ی «نوین» غلط است چون «نو» صفت است و نیاز به «ین» صفت‌ساز ندارد. اما «نوین» غلط نیست. دلیلش را در تصویر (مدخلی از «فرهنگ درست‌نویسی سخن») بخوانید.
@Virastaar