حسین جاویددانشجوی دکتریمدیر نشر مشاوره و همکاری در زمینهی همهی مراحل تولید کتاب: ۰۹۱۲۲۴۷۲۸۳۸ صرفاً پیام ضروری و کاری:
در «غلط ننویسیم» ابوالحسن نجفی آمده که کلمهی «نوین» غلط است چون «نو» صفت است و نیاز به «ین» صفتساز ندارد
در «غلط ننویسیم» ابوالحسن نجفی آمده که کلمهی «نوین» غلط است چون «نو» صفت است و نیاز به «ین» صفتساز ندارد. اما «نوین» غلط نیست. دلیلش را در تصویر (مدخلی از «فرهنگ درستنویسی سخن») بخوانید.
@Virastaar