کاش در کنار پایان‌نامه‌ی هر مقطع چند واحد هم «آیین نگارش» در نظر گرفته شود و همه‌ی دانشجوها ملزم باشند نمره‌ی قبولی در آن بگیرند

کاش در کنار پایان‌نامه‌ی هر مقطع چند واحد هم «آیین نگارش» در نظر گرفته شود و همه‌ی دانشجوها ملزم باشند نمره‌ی قبولی در آن بگیرند. خیلی زشت است که این مملکت این همه «دکتر» و «مهندس» دارد که در نوشته‌هایشان غلط املایی و نگارشی دیده می‌شود و نمی‌توانند چهار خط مطلب شسته‌رفته بنویسند.
@Virastaar