این نسخه‌ای از چاپ اول است که من در کتابخانه‌ی شخصی‌ام دارم‌. تیراژ را نگاه کنیم و حسرت بخوریم!

این نسخه‌ای از چاپ اول است که من در کتابخانه‌ی شخصی‌ام دارم‌. تیراژ را نگاه کنیم و حسرت بخوریم!

این نسخه‌ای از چاپ اول #سمفونی_مردگان #عباس_معروفی است که من در کتابخانه‌ی شخصی‌ام دارم‌. تیراژ را نگاه کنیم و حسرت بخوریم! اواخر دهه‌ی شصت، در کشوری جنگ‌زده و با اقتصاد نابسامان و با درصد بالای بی‌سوادی، رمان یک نویسنده‌ی (آن‌موقع) ناشناس با چنین تیراژی منتشر می‌شد. اما حالا...؟!
@Virastaar