️ نکته‌ی بسیار مهمی که متأسفانه اغلب ویراستارها به آن بی‌توجه هستند

⭕️ ✅ نکته‌ی بسیار مهمی که متأسفانه اغلب ویراستارها به آن بی‌توجه هستند

خطی که برای جدا کردن «معترضه» به کار می‌رود چهار ویژگی دارد:
۱) روی کرسی است، نه زیر یا بالای آن.
۲) از طرفین (چپ و راست) یک فاصله‌ی کامل دارد (این در مورد هر دو خط، هم خط آغاز معترضه و هم خط پایان معترضه، صادق است).
۳) بلندتر از تیره‌ی معمول است. در Word می‌توان با فشردن و نگاه داشتن کلید Shift و دو بار زدنِ کلید منها (-) آن را ساخت. درواقع، می‌توان چنین گفت که در Word از پیوستن دو خط کوتاه به هم شکل می‌گیرد.
۴) قبل و بعد از آن نیاز به نشانه‌های ویرگول (،) و نقطه (.) نداریم.

@Virastaar