در اعراب‌گذاری متن باید مقتصد بود. شعور و سطح سواد خواننده را نباید دست‌کم گرفت

در اعراب‌گذاری متن باید مقتصد بود. بعضی‌ها چنان با دست‌و‌دل‌بازی از فتحه و کسره و ضمه استفاده می‌کنند که هنگام خواندن نوشته‌هایشان احساس می‌کنیم در کلاس اکابر نشسته‌ایم! شعور و سطح سواد خواننده را نباید دست‌کم گرفت.
@Virastaar