اگر نویسنده‌ها و ویراستارهایمان یاد می‌گرفتند که نباید بین نهاد و گزاره ویرگول گذاشت (حتی وقتی هر یک از این دو شامل چندین کلمه است

اگر نویسنده‌ها و ویراستارهایمان یاد می‌گرفتند که نباید بین نهاد و گزاره ویرگول گذاشت (حتی وقتی هر یک از این دو شامل چندین کلمه است)، نیمی از مشکلات نشانه‌گذاری متون فارسی حل می‌شد!
@virastaar