یکی از عادات بد بعضی از ویراستارها در ایران «غر زدن» است! غر زدن ویراستار اصلا حرفه‌ای نیست

یکی از عادات بد بعضی از ویراستارها در ایران «غر زدن» است! متنی به ویراستار سپرده می‌شود و ناشر و پدیدآور و سرویراستار و مدیر تولید مدام با تلفن‌ها و پیام‌های ویراستار مواجهند که اینجای متن فلان است و آنجایش بهمان و این‌قدر وقتم را گرفت و آن‌قدر اذیتم کرد و هکذا.
غر زدن ویراستار اصلاً حرفه‌ای نیست. ناشر دارد به ما پول می‌دهد و پدیدآور می‌پذیرد نام ما زیر نامش در شناسنامه‌ی کتاب بیاید تا همین ضعف‌ها و ایرادها را برطرف کنیم. اگر متن بی‌ایراد بود که نیازی به کار ما و صرف هزینه وجود نداشت.
https://telegram.me/joinchat/BjLTaT4DUdnurlIY0rRyrg