دلگرم‌کننده است که با اینکه همه‌مان از اوضاع خبر داریم، مردم همچنان کتاب می‌‌خوانند

دلگرم‌کننده است که با اینکه همه‌مان از اوضاع خبر داریم، مردم همچنان کتاب می‌‌خوانند. نسخه‌های چاپ اول #مرد_گردویی دیروز، با سفارش مراکز پخش، تمام شد و امروز کتاب وارد پروسه‌ی تجدید چاپ شد. کاغذ و ملزومات چاپ هم بسیار گران شده و هم کمیاب، اما ما همچنان به فعالیتمان ادامه خواهیم داد. در بازار کتاب از این فرازونشیب‌ها زیاد دیده‌ایم و این شوک هم می‌گذرد. کتاب‌های جدید #نشر_سده هم در راهند.
@Virastaar