حسین جاویددانشجوی دکتریمدیر نشر مشاوره و همکاری در زمینهی همهی مراحل تولید کتاب: ۰۹۱۲۲۴۷۲۸۳۸ صرفاً پیام ضروری و کاری:
پیام دوست فرهیختهی گرانقدر، جناب آقای محمود فاضلی بیرجندی:.. آقای جاوید عزیز
پیام دوست فرهیختهی گرانقدر، جناب آقای محمود فاضلی بیرجندی:
آقای جاوید عزیز
مطالب شما خوب و از سر دلسوزی است.
برخی از آنچه نوشتهاید مرا یاد خطایی انداخته که تازه رایج شده و هر شب موقع خرید در بقالی به آن برمیخورم.
بقال به کسی که مثلاً دوغ باز یا ماست چکیده میخواهد میگوید: «تست کن. بعد ببر.»
من درمیآیم که «چهکار کنم؟»
تکرار میکند: «تست کن.»
میگویم: «یعنی بچشم؟»
میگوید: «خب، بله.»
میگویم: «عزیزم، چرا همین را نمیگویی؟ "بچش" قشنگتر است یا "تست کن؟"»
خواهشمندم این را هم بنویسید.
«تست» جای «چشیدن» را گرفته و ذائقهی ما را کور کرده است.
به درود باشید.
@Virastaar