در کلمه‌ی «خفگی» های غیرملفوظ در ترکیب جای خود را به «گ» میانجی داده است و بنابراین نوشتن آن به‌صورت «خفه‌گی» درست نیست

در کلمه‌ی «خفگی» های غیرملفوظ در ترکیب جای خود را به «گ» میانجی داده است و بنابراین نوشتن آن به‌صورت «خفه‌گی» درست نیست. البته می‌دانیم که در دوره‌ی میانه‌ی زبان فارسی کلمات این‌چنین مختوم به «گ» بوده‌اند، نه به «ه»، مثل «nāmag» (نامه)، «tērag» (تیره) و «stārag» (ستاره) در زبان پهلوی.
@Virastaar