این که چیزی را بلد نباشیم هیچ اشکالی ندارد، اما این که سعی کنیم چیزی را که بلد نیستیم به بقیه هم یاد بدهیم سراپا اشکال است!

این که چیزی را بلد نباشیم هیچ اشکالی ندارد، اما این که سعی کنیم چیزی را که بلد نیستیم به بقیه هم یاد بدهیم سراپا اشکال است! اخیراً کانال‌هایی در حوزه‌ی ویرایش و درست‌نویسی می‌بینم که نویسندگانشان از درست‌نویسی متن‌های خودشان هم عاجزند و نوشته‌هایشان مشحون از اشتباهات نگارشی و ویرایشی است و حتی رسم‌الخط یکسان هم ندارند! برخی هم یک نسخه «غلط ننویسیم» خریده‌اند و هر روز یک بخش آن را تایپ می‌کنند و در کانالشان می‌گذارند و معلم درست‌نویسی شده‌اند و گاهی هم نظریه‌های جدید ارائه می‌کنند! این‌ها مصادیق «کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی» و «مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان» هستند!
@Virastaar