«کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است اصلا هیچ کتابی نخواند.». اشپیگل.. به‌زودی،

«کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است اصلا هیچ کتابی نخواند.». اشپیگل.. به‌زودی،

«کسی که از این رمان خوشش نیاید بهتر است اصلاً هیچ کتابی نخواند.»
اشپیگل

به‌زودی،
یک رمان هیجان‌انگیز!
@NOONBOOK
@Virastaar