به لطف خدا، دوره‌ی سوم کارگاه «مبانی ویرایش کتاب» هم با موفقیت به پایان رسید و ان‌شاء‌الله از هفته‌ی آینده دوره‌‌ی چهارم آغاز خواه

به لطف خدا، دوره‌ی سوم کارگاه «مبانی ویرایش کتاب» هم با موفقیت به پایان رسید و ان‌شاء‌الله از هفته‌ی آینده دوره‌‌ی چهارم آغاز خواهد شد. برای دوستانی که در دوره‌ی سوم کارگاه شرکت داشتند آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارم. دوستانی هم که مایل‌اند در دوره‌ی جدید شرکت کنند تا پایان این هفته فرصت دارند با مؤسسه‌ی هفت‌اقلیم تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند. شماره‌تلفن مؤسسه‌ی هفت‌اقلیم را می‌توانید در پست بعدی کانال ببینید.

حسین جاوید
@Virastyar