«ما مصدر باشیدن نداریم.». پست بعدی را ببینید

«ما مصدر باشیدن نداریم.»
این جمله‌ای است که یکی از مجریان صداوسیما به زبان می‌آورد، آن هم در برنامه‌ای که اعتراضش به غلط‌نویسی است! پست بعدی را ببینید.
@Virastaar