اسامی خاصی را که در متن می‌آیند (اعم از نام افراد، جاها و …) نه ایرانیک می‌‌کنیم، نه بولد می‌کنیم و نه در داخل گیومه می‌گذاریم

اسامی خاصی را که در متن می‌آیند (اعم از نام افراد، جاها و...) نه ایرانیک می‌‌کنیم، نه بولد می‌کنیم و نه در داخل گیومه می‌گذاریم. برای اسامی خارجی، اگر نیاز باشد، اولین باری که آن نام در متن می‌آید، پانویس می‌دهیم.
@Virastaar