بد نیست بدانید که ما در زبان فارسی فقط «پیشوند» و «پسوند» و «بیناوند» داریم و «میانوند» و «پیراوند» (مثلا، نظیر آنچه در زبان آلمان

بد نیست بدانید که ما در زبان فارسی فقط «پیشوند» و «پسوند» و «بیناوند» داریم و «میانوند» و «پیراوند» (مثلاً، نظیر آنچه در زبان آلمانی دیده می‌شود) نداریم. در کلماتی مثل «لبالب» یا «سراسر» آن «ا» یا الف که در بین کلمه دیده می‌شود بیناوند است نه میانوند.
@Virastaar