مامردمان خاورمیانه‌ایم. بعضیهایمان درجنگ کشته میشویم. بعضی درزندان

مامردمان خاورميانه ايم
بعضيهايمان درجنگ كشته ميشويم
بعضي درزندان
بعضي درجاده ميميريم،بعضي دردريا
بعضی درمکه
ما شغلمان"مردن"است

نشاط حمدان ،شاعر عرب