بس حلقه زدم بر در و حرفی نشنیدم …من هیچکسم یا که درین خانه کسی نیست؟؟ …بیدل شیرازی

بس حلقه زدم بر در و حرفی نشنیدم


من هیچکسم یا که درین خانه کسی نیست؟؟


بیدل شیرازی