کمی خودمانیتر. ای کاش در روزگار کلاسیکها میزیستم یا حداقل در عصر پر شور روشنگری
کمی خودمانیتر
نه اینجهان که همه چیزش زبان است، این جهان پست مدرن پر از بازیهایزبانی و نه حتا جهان مدرن، جهان دلخواه من نیست. ای کاش در روزگار کلاسیکها میزیستم یا حداقل در عصر پر شور روشنگری.
@faryad_naseri