من خندان میمیرم. همینطور که میخندیدهام میمیرم
من خندان میمیرم
همینطور که میخندیدهام میمیرم
همینطور که میخندیدهام که خندان بمیرم و می رفتهام که دست بزنم به مرگ میمیرم
من خندان
من طوری ایستاده و خندان
که حماسه
همین باید باشد
هر روز دست میزنم به خودکشی سرد است
تلخ است
مرگ باید گرم باشد
مرگ باید به شکل ایستاده و خندان
من اینها را با تنی سرد و دهانی تلخ
در حالی که شبیه حماسه نیست
و اصلن نمیخندیدم
نوشتم
۹۴/۵/۲۳
#فریادناصری
#کرگدن.
منتشر شده در هفته نامهی کرگدن. شمارهی۹. تیر ماه ۹۵
@faryad_naseri