…دوروتا: اگه یه دقیقه به من فرصت بدید توضیح می‌دم که چرا من باید بدونم …پزشک متخصص: سراپا گوشم …دوروتا: من هیچ وقت نمی‌تونستم بچه

#خواندنی


دوروتا: اگه یه دقیقه به من فرصت بدید توضیح می‌دم که چرا من باید بدونم.

پزشک متخصص: سراپا گوشم.

دوروتا: من هیچ وقت نمی‌تونستم بچه دار بشم. ولی الان سه ماهه حامله هستم، ولی این بچه مال شوهرم نیست. اگه الان سقط جنین کنم، ممکنه دیگه هیچ وقت بچه دار نشم. ولی اگه شوهرم زنده بمونه، بچه رو نمی‌خوام. مردی که بچه مال اونه برام خیلی عزیزه. نمی‌دونم باورتون می‌شه که آدم ممکنه در آن واحد عاشق دو نفر باشه . . .

پزشک متخصص: شوهرتون حتما باید بدونه بچه مال اون نیست؟

دوروتا: بعضی کارها رو نمی‌شه در قبال دیگران انجام داد، بخصوص اگه اون ها رو دوست داشته باشیم. و بخصوص اگه اون ها درحال مرگ باشن. شما به خدا اعتقاد دارید؟

پزشک متخصص: بله

دروتا: خب، من دیگه سوالی ندارم.


#ده_فرمان
کریستف کیشلوسکی
فرمان دوم(خدایان دیگر را عبادت مکن)

@mohsensarkhosh_khatkhatiii