اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
تیوپها …تا همین امسال کشته مردهی برف بودم
#داستانک
تیوپ ها
تا همین امسال کشته مرده ی برف بودم. همیشه انتظار روز های برفی رو می کشیدم تا بچه ها زنگ بزنن یا بیان در خونه با خواهش و التماس راضیم کنن که باهاشون برم کوه برف بازی.
من هم بعد از کلی ناز کردن و قیافه گرفتن -مثل حال افشین که بعضی وقت ها ماشین باباش رو می آورد و کلی قیافه می اومد- می رفتم توی انباریِ بالا پشت بوم و دو تا تیوپ قدیمیِ کامیون بابا رو می آوردم تا ببریم باد کنیم و بریم کوه. انصافا هم یک دور پنج نفره با اون تیوپ ها سُر خوردن، از یک روز کامل دور دور زدن با ماشین بابای افشین عشق و حالش بیشتر بود.
امسال زمستون ولی با این همه برفی که اومد، کسی نمیاد منت من رو بکشه واسه تیوپ. آخه مادرم سر اولین برف، با چشم های گریون هر هجده تا تیوپ رو داد دست بچه های محل و گفت :
"بیاین بچه ها برید خوش باشید و بخندید. فقط وسط بازی و شادیتون یادی از صاحب این تیوپ ها هم بکنید. دل شما ها پاکه، حتما بهش می رسه."
از روز های برفی متنفرم.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii