….. من تنها هستم

#پاراگراف

...این سرزمین لبریزِ انسان‌های به انزوارسیده‌ای است که به تنهایی نمی‌توانند دردها و رنج‌های خودشان را درمان کنند. من تنها هستم. کار زیادی هم از دستم ساخته نیست، ولی باید بروم و با کلامی یا تکان دادن دستی هم که شده قدری از دردهاشان بکاهم! [...] درکِ رنج‌های همدیگر دنیا را قشنگ می‌کند.

#آخرین_انار_دنیا
#بختیار‌_علی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii