گاهی جواب دادن به بعضی سوال‌های خیلی ساده و از روی محبت چقدر سخت است.. دوستی که می‌پرسد «خوبی»؟

گاهی جواب دادن به بعضی سوال های خیلی ساده و از روی محبت چقدر سخت است .
دوستی که می پرسد "خوبی" ؟
واقعا چه باید در جواب سوالش گفت ؟ بگویم عالی ! خوب ! معرکه ! . . .
خُب این که می شود دروغ ، آن هم یک دروغ شاخ دار .
بگویی نه خوب نیستم ، اتفاقا خیلی هم خسته و دلگیر و دلتنگ و آشفته و . . .
خُب این هم که شد گله گذاری و شکایت و ناشکری و انرژی منفی دادن .
فکر کنم همین است که جواب خیلی از چطوری ؟ خوبی ؟ هایی که پرسیده می شود ، "الهی شکر" است .


حالا چطوری ؟ خوبی ؟

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii