من حالم خوش نیست.. دلم می‌خواهد دور شوم از این همه دیوار و در و پنجره که دور و برم هست

من حالم خوش نیست.
دلم می خواهد حالا که هوا انقدر خوب است، بروم کوهی، دشتی، لب آبی؛ آتشی روشن کنم و چایی بنوشم . دلم می خواهد دور شوم از این همه دیوار و در و پنجره که دور و برم هست . دلم می خواهد خالی شوم از هر چه که دارم ، هر چه که ندارم . دلم می خواهد زیر نور این خورشید مهربان لم بدهم جایی که دست کسی نرسد به گَرد افکارم. و خودم باشم و خودم ، یگانه با طبیعتِ بکر.
اما نشسته ام تک و تنها توی این واحد آپارتمانی و دارم توی صفحه ی چند اینچی گوشی، عکس های طبیعت را نگاه می کنم .
و حالم خوش نیست.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii