اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
تو را دوست دارم. تو را دوست دارم
تو را دوست دارم. نه بهخاطر حالت خُمار و شیدای چشمانت، برای اینکه وقتی غمگینم، هرقدر هم که آن را با لبخند بپوشانم، چشمهایت از نگاهم میفهمند.
تو را دوست دارم. نه بهخاطر عطر و تاب و رنگِ گیسویت، برای اینکه وقتی موهایت را رنگ میکنی و من نمیفهمم، با اینکه مثل هرزنی میرنجی، ولی باز با لبخند میگویی:
" عزیزم رنگ موهام خوب شده؟"
تو را دوست دارم. نه بهخاطر لحن شیرین و گیرا و شیوای کلامت، برای همان ترانههایی که غلطغلوت و پَرتَکی، وقتی داری ظرف میشویی و من چُرت بعد از ناهار میزنم، زیرِ لب زمزمه میکنی.
تو را دوست دارم. نه بهخاطر اینکه روشنفکر و کتابخوان و هنرمندی، برای همان بغضی که وقتی گفتم :
" تو از این حرفها هیچچیز نمیفهمی "
توی گلویت شکست اما بازهم سَرِ دوست داشتنم ماندی.
تو را دوست دارم. برای اینکه بعد از اینهمه سال، به منِ بیجنبه ثابتکردهای جنبه دوستداشتهشدن را داری .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii