اگر آن‌ها شده‌اند آن و ما شده‌ایم این، همه‌اش هم تقصیر دولت و تحریم و جنگ و چه و چه نیست

اگر آن‌ها شده اند آن و ما شده ایم این، همه اش هم تقصیر دولت و تحریم و جنگ و چه و چه نیست.
فکر کنم آن‌ها گوشی نداشتند عکس و فیلم بگیرند.

@mohsensarkhosh_khatkhatiii