خسته‌ام از این‌که بیهوده، عشق را در گوش سنگین تو جار بزنم

خسته ام از این‌که بیهوده ، عشق را در گوش سنگین تو جار بزنم

بهتر است بروم زیر آسمان سیاه از غرورت ، آرزوهایم را دار بزنم

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii