دیروز پسر همسایه مان را دیدم که به گفته‌ی خودش داشت از بیست و چهارمین خواستگاری اش بر می‌گشت

دیروز پسر همسایه مان را دیدم که به گفته ی خودش داشت از بیست و چهارمین خواستگاری اش بر می گشت . به شوخی پرسیدم : خُب چطور بود ؟ پسند شد ؟
جوابش مرا به فکر فرو برد !

" خیلی خانواده خوبی بودن . باباش شیش واحد آپارتمان داره و فقط یک دختر و یک پسر . فقط یک کم قدش کوتاهه. "

او همینجور حرف می زد و من به دختری می اندیشیدم که یک روز قرار است به پسر همسایه ما بگوید: عزیزم دوستت دارم .

#م_سرخوش

@Harfhai_baraye_goftan