اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
اصلا زادروز فروغ به ما چه ربطی دارد؟!
اصلا زادروز فروغ به ما چه ربطی دارد؟!
ما باید برویم حساب یک قِران و دو زاری را که در سال غذای نذری میدهیم نگه داریم و در بوق و کرنا کنیم.
او بی حساب و کتاب تا آخرین ریالش را میبخشید.
ما باید برویم عشق هایمان را یواشکی در گوش هم نجوا کنیم و صد آیه و قسم بدهیم که مبادا کسی بفهمد.
او عشقش را از بلند ترین قله ی احساسش فریاد میزد.
ما باید برویم ببینیم چطور میتوانیم هر روز بالا و بالا تر از دیگران باشیم.
او دلش میخواست فرو برود در بطن هر چیز.
ما باید برویم ورساچه و دی اند جی بخریم و ادکلن پورانهوم بزنیم تا احساس کنیم برای خودمان آدمی هستیم.
او آدمی بود که پابرهنه میدوید و عطر تنش بوی باران بود.
ما باید برویم سیستم ترمز زندگی را هر لحظه چک کنیم مبادا اتفاق ناگواری بیفتد.
او کلا سیستم ترمز نداشت با این که عاشق سرعت بود.
ما باید برویم به بچه هایمان یاد بدهیم چطور توی این آشفته بازار بی رحم، گلیمشان را از آب بکشند بیرون.
او علی کوچولو را مینشاند لب حوض تا ماهیِ عاشقی را به قلاب خیال از آب بکشد بیرون.
ما بزرگ شده ایم در کودکی.
او تا آخرش کودک بود.
اصلا زادروز فروغ به ما چه ربطی دارد؟
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii