حتما برایتان پیش آمده که توی یک ترافیک سنگین گیر کرده باشید و از رفتار بعضی راننده‌ها هم تعجب کنید، هم کلافه شوید؛

حتما برایتان پیش آمده که توی یک ترافیک سنگین گیر کرده باشید و از رفتار بعضی راننده ها هم تعجب کنید، هم کلافه شوید؛
همان عده ای را می‌گویم که مدام از این خط به خط دیگر می‌روند و هی چپ و راست مسیر حرکتشان را عوض می‌کنند. اگر توی نخشان بروید می‌بینید اگر از بقیه عقب نیفتند، جلو هم نخواهند افتاد و فقط نظم حرکت سایرین را به هم می‌ریزند.
این آدم های کم تحمل مرا یاد افرادی می‌اندازند که در هر سلام و آشنایی دنبال عشق می‌گردند، از این آدم به آدم دیگر متوسل می‌شوند، و وجودش را می‌کاوند تا شاید آن چه به خیالشان مقصود از عاشقی است بیابند. بعد از مدتی هم فقط از سر بی حوصلگی و عدم تحملِ یک روند آهسته و پیوسته، باز به دامان یک آشنایی و یک آدم جدید پناه می‌برند. غافل از این که مقصد تمام این مسیر ها یکی است.
فقط کم تحمل عزیز، یادت باشد آدم ها خط کشی وسط خیابان نیستند، شاید این مسیری که الان اشغال کرده ای و به زودی آن را عوض خواهی کرد، حق راننده ی پشت سری ات باشد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii