درست یادم نیست، اما گمانم در یک جشنواره داستانک‌های ده کلمه‌ای این را خواندم:

درست یادم نیست، اما گمانم در یک جشنواره داستانک‌های ده کلمه‌ای این را خواندم:

"لعنت به آن پیتزایی که پیک‌اش معلم پیرِ دبستانم بود."

شاید دقیقا همین متن نبود، اما هرچه بود قلبم را فشرد. امیدوارم این داستان هرگز صورت واقعیت به خود نگیرد و فقط زاییده تخیل نویسنده‌اش باشد.

@mohsensarkhosh_khatkhatiii