می‌دانی عزیز غایب لحظات شوم خفقان‌آور، من خنده‌ام می‌گیرد وقتی بهم می‌گویند:

می‌دانی عزیزِ غایبِ لحظاتِ شومِ خفقان‌آور، من خنده‌ام می‌گیرد وقتی بهم می‌گویند:
"خوش‌به‌حالت چقدر خوب می‌نویسی!"
آخر خوب نوشتن به چه دردی می‌خورد وقتی که خودم می‌دانم دیر یا زود روزی از فشارِ حرف‌های نگفته بر گلوی‌ام خفه خواهم شد؟ حرف‌هایی که نوشتن‌شان حتی حالم را بدتر می‌کند. حرف‌هایی که فقط باید آهسته در گوش یک نفر گفت. یک نفر که نیست. یک نفر که هیچ‌وقت نبوده. یک نفر که ...

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii