اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
وقتی ساندویچ میخوری گاز اولش بیشتر نان خالی است!
وقتی ساندویچ میخوری گاز اولش بیشتر نان خالی است! اما تو چون گرسنه هستی، با اشتها و ولع گاز اول را میزنی تا زودتر به قسمت های بهتر و خوشمزه تر برسی.
همین طور ادامه میدهی و از ساندویچ ات لذت میبری تا این که به آخرش میرسی؛ گاز آخر هم چیزی بیشتر از نان خالی برایت ندارد.
اما حالا تو سیر شده ای. دیگر دلت برنمیدارد نان خالی و بی مزه را قورت بدهی، برای همین خیلی راحت و بی خیال بلند میشوی که بروی، و آن لقمه ی آخر در بستری از کاغذ چرب و دستمالی شده باقی میماند، در انتظار رفتن به سطل زباله.
خب این خیلی طبیعی است و قابل درک، اما بی زحمت از این به بعد هروقت ساندویچ خوردی، با خودت فکر کن ببین چند بار پیش آمده که با آدم ها درست مثل ساندویچ رفتار کرده ای.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii