می‌گویند چای برای قلب ضرر دارد؛ درست مثل عشق …شاید همین است که خیلی از ما آدم‌های این روزگار، چون به فکر سلامت قلبمان هستیم، روزان

می گویند چای برای قلب ضرر دارد ؛ درست مثل عشق.

شاید همین است که خیلی از ما آدم های این روزگار، چون به فکر سلامت قلبمان هستیم، روزانه بیش از بیست لیوان چای می نوشیم، اما کم رنگ و آبکی .
و در عمرمان بیش از بیست بار عاشق می شویم، آن هم کم مایه و زورکی.

اما من یک لیوان چای غلیظ و پر مایه را اولِ صبح ترجیح می دهم.



#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii