هستی و نمی‌ببیند تو را

هستی و نمی ببیند تو را. می‌توانی "حوصله ات را ندارم" را در وجودش احساس کنی وقتی می‌گوید "حوصله ندارم".
اما، امان از دوست داشتن که وادارت می کند از خودت یک دلقک بسازی تا شاید کمی، فقط به اندازه ی یک لبخند کوچک، دلش باز شود.

@mohsensarkhosh_khatkhatiii