می‌دانم بی تو بودن را هرجور هست تحمل خواهم کرد. خدا صبرشان بدهد …

می‌دانم بی تو بودن را هرجور هست تحمل خواهم کرد. اما دلم می‌سوزد برای اطرافیانم که مجبورند آدم گندِ عبوس و عنق و نچسب و خشمگین و بداخلاقی که بعد از تو خواهم بود را تحمل کنند. خدا صبرشان بدهد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii