در دوران دور و خوش دانشجویی، چون در شهرستان کوچکی بودم و وقت آزاد زیادی داشتم، کلاس موسیقی می‌رفتم

در دوران دور و خوش دانشجویی، چون در شهرستان کوچکی بودم و وقت آزاد زیادی داشتم، کلاس موسیقی می‌رفتم. آن هم سه تار.
جلسه ی اول، استاد گفت: شما چرا وقت و پول خودتان را گذاشته اید پای این راه؟
همه بدون شک و تردید جواب دادیم چون واقعا عاشق موسیقی هستیم.
استاد گفت من سال هاست تدریس می‌کنم و از بین هزاران هزار هنر آموز، به اندازه ی انگشتان یک دستم هم عاشق واقعی موسیقی ندیده ام. اما با تمام وجود به کارم عشق می‌ورزم. خوش آمدید و امیدوارم موفق باشید.

حالا که سه تار شکسته و سیم های از جا دررفته اش را می‌بینم، می‌فهمم منظور استاد چه بوده.
تازه می‌فهمم استاد، واقعا عاشق موسیقی بود.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii