خب همیشه که نه، همیشه خیلی زیاد است می‌دانم، اما گاهی خیلی کوتاه؛ به اندازه‌ی یک لبخند، جسارت نمی‌کنم بگویم بوسه، دوستم داشته باشی

خب همیشه که نه ، همیشه خیلی زیاد است می دانم ، اما گاهی خیلی کوتاه ؛ به اندازه ی یک لبخند ، جسارت نمی کنم بگویم بوسه ، دوستم داشته باشی چه می شود ؟
من حسابش را دارم ؛ اگر سالی فقط چهار دقیقه ، آن ته ته های دلت مرا دوست داشته بوده ای ، یا لااقل به من فکر کرده بوده ای ، تا امروز بیشتر از یک ساعت تمام ، فکر و قلبت درگیر من بوده است .
فقط سالی چهار دقیقه .
چیز زیادی نیست .

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii