آن‌که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت. در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

آن‌که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت
درِ این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
تنه‌ای بر در این خانه‌ی تنها زد و رفت

#هوشنگ_ابتهاج
@mohsensarkhosh_khatkhatiii