…قاتل، و مقتولین …حتی پس‌از این‌همه تجربه، هرگز نتوانستم رفتار عجیب زن‌ها را درک ‌کنم

#داستانک


قاتل، و مقتولین


حتی پس‌از این‌همه تجربه، هرگز نتوانستم رفتار عجیب زن‌ها را درک ‌کنم. زنِ دومم وقتی صدای شلیک را شنید، فوراً به‌سمت زنِ سومم برگشت، اما او هم مثل خودم خشکش زده ‌بود. درواقع این زنِ اولم بود که به‌ سمت زنِ چهارمم تیراندازی کرد. عجیب‌تر از همه اینکه در بازجویی اعتراف کرده مرا هدف‌ گرفته بوده!


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii