چرا بعضی‌ها انقدر خوب هستند؟. چرا هیچ جور نمیشه امثال چگوارا رو دوست نداشت؟

چرا بعضی ها انقدر خوب هستند؟
چرا با این‌که هیچ نسبت و نزدیکی با ما ندارند، انقدر دوست داشتنی هستند؟
چرا هیچ جور نمیشه امثال چگوارا رو دوست نداشت؟

@mohsensarkhosh_khatkhatiii