سل دو دو دو دو لا سی دووو.. مرغ سحر ناله سر کن..... ای بابا بعدش چی بود؟!

سُل دو دو دو دو لا سی دووو

مرغ سحر ناله سر کن . . .

ای بابا بعدش چی بود؟!
می دو سی لا . . . ؟
نه!
نه نه نه .
دارم خنگ می‌شم اینجا.
ببین سیم زرد دست آزاد سل؛ بعد سیم سفید دست آزاد دو دو دو ، یک سکوت یک لاچنگ، دوباره دو، بعد سیم زرد، پرده اول لا بعد پرده سوم سی، بعد پرده چهارم دو.
اَاَاَه گندش بزنه! پاک یادم رفته.
داغ مرا تازه تر کن...

-ابله داری چه غلطی می‌کنی؟ گم شو سر پستت بی‌شعور وگرنه رنگ مرخصی بعدی رو نمی‌بینی. کَری مگه؟ صدای تیربارشون رو نمی‌شنوی چقدر نزدیک شدن؟
دلت می‌خواد تمام اون مزخرفاتی که الان توی کله ی پوکت هست با یک گلوله بپاشه بیرون؟

+چشم سرگروهبان. اطاعت. ببخشید قربان. لطفا به جناب سروان چیزی نگید!

-بدو پسر، بدو. این دفعه رو نمی‌گم.

+ممنون سرگروهبان.


سل دو دو دو دو لا سی دوووو...

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii