با من از فلسفه و عرفان و اشراق نگویید. از من نپرسید چرا؟ از من توضیح نخواهید که چگونه؟

با من از فلسفه و عرفان و اشراق نگویید. از من نپرسید چرا؟ از من توضیح نخواهید که چگونه؟ نگویید کهکشان فلان اندازه وسعت دارد و وجود هر انسان حتی به اندازه ذره غباری هم در عالم هستی وزن ندارد.
همه راه‌ها را رفته‌ام بار‌ها، اما هنوز هم در راز تند‌تر تپیدن شیرین و عجیب قبلم وقت دیدن چشمانش درمانده‌ام. مرا چه به آگاهی از اسرار خلقت و رموز هستی؟ از تمام علم و معرفت و دانش و بینش عالم، یک دقیقه ادراک آغوشش برایم کافی‌است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii