نمی‌دانم کدام دشوارتر است:

نمی‌دانم کدام دشوارتر است :
اینکه نشود حتی دقیقه‌ای با کسی که یک‌عمر دوستش داشتی و دوستت داشته زندگی کنی؟ یا اینکه بشود عمری با کسی که حتی یک‌دقیقه دوستت نداشته و دوستش نداشتی به‌سرآوری؟
و وای بر روزگار آنکه اسیر این هردو باهم است. وای.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii