اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
خوشمزهتر از بی خیالی مسؤولین، در قضیه آلودگی هوای تهران، این همه شعرها و متنهای مثلا ادبی است که تند و تند آقایان و خانمهای شا
خوشمزه تر از بی خیالی مسؤولین، در قضیه آلودگی هوای تهران، این همه شعر ها و متن های مثلا ادبی است که تند و تند آقایان و خانم های شاعر و نویسنده دارند در تشبیه آلودگی دستان و افکار یارِ بی وفا، به آلودگی هوا می نویسند و منتشر می کنند .
ملت فهیم هم می خوانند و به به و چه چه کنان ذوق نویسنده را می ستایند.
آخر عزیز من مردم دارند تلف می شوند ! دارند له له می زنند برای یک ریه نفس ! واقعا دارند می میرند.
آنوقت نشسته ای می نویسی:
گرفته انگار هوای رابطه مان
رنگ دودیِ این روز های تهران
آخر هنرمندی که وسط بیچارگی مردم، فکر رابطه اش باشد به چه دردی می خورد؟
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii