اکتفاشات پنج‌سالگی.. فک کنم دیشب یه‌چیزی کفش کردم; وقتی بزگ بشی، دنیا چپه می‌شه!

#داستانک

اکتفاشاتِ پنج‌سالگی

فک کنم دیشب یه‌چیزی کفش کردم; وقتی بُزُگ بشی، دنیا چپه می‌شه!
مثلاً من آروم‌ام، اون‌وَخ یه‌چیزی رو می‌شکنم، بعد مامان و بابا باهام دعوا می‌کنن. ولی تو دنیای آدم‌بزرگا، اول مامان و بابا باهم دعوا می‌کنن، اون‌وَخ یه‌چیزایی رو می‌شکنن، بعد آروم می‌شن!!!


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii